Manta's

6 december 2014 - Denpasar, Indonesië

We dachten al het laatste verhaal verteld te hebben maar Ad wil dit graag nog even met jullie delen.

Ad zijn grote wens is gisteren in vervulling gegaan , hij heeft gedoken met reuzemanta's. 11 stuks 10 gewone ongeveer 4 meter breed en 1 hele grote van 6 meter ze maakten vlak voor hem in het water salto' s en kon ze bijna aanraken, somd zag je er 6 of 7 tegelijk. Op een diepte van ongeveer 14 meter zwommen ze over en het was net of er wolken voor de zon rond zwommen. Ongeveer z20 minuten daarna kwam er een boor met ongeveer 40 duikers en was het feest afgelopen. Alle duikers vonden het een fantastische duik en zelfs de locale dive master had er nog nooit zoveel bij elkaar gezien.

De voeten hebben wel wat geleden door zand in de schoentjes maar het was alles waard.na dit fantastische evenenment hebben we nu een hele mooie laatste dag met veel zon en hoge temperaturen we zitten nu aan een mojito en een princess onthe beach aan het zwembad rest ons alleen nog straks de koffers te pakken en deze fantastische vakantie af te sluiten. We hebben gedaan wat we wilden doen en komen uitgerust weer terug.

Groeten Ad en Marianne

1. Ruud:
    8 december 2014
    Dat is nou een mooie afsluiting van een leuke vakantie met vele hoogte punten (en heel soms wat kleine dieptepunten). Je hebben ongetwijfeld leuke verhalen te vertellen aan zij die ze willen horen. En later bij de openhaard op een regenachtige zondagmiddag aan eventuele kleinkinderen :-)).