Bali

28 november 2014 - Sanur, Indonesië

We zijn nu al enige dagen in Baili. De medicijnen hebben hun werk goed gedaan en we hebben veel gezwommen in de schaduw van de palmbomen gelegen, lekker gegeten en gedronken. Het gevolg is dat ik een rood spaarlampje ben en Marianne echt heel bruin aan het worden is. Ik heb al gesnorkeld en er is fantastisch waterleven. Ook zijn we op een rondrit op het eiland geweest en hebben al mooie dingen gezien. Vandaag hebben we een snorkeltocht naar island Nusa Penida. Het koraal was bijna net zo  mooi als in Egypte en het snorkelen op zich ging erg goed. De boottocht alleen al was het geld waard. Het was net een attractie van Disney. Hoge golven veel klappen op het water.

We smeren ons een goed in maar desondanks verbranden we waar we bij staan. Je kunt merken dat het regenseizoen er aan komt, we hebben al een paar flinke regenbuien gehad maar dan vooral inde nacht. Wel komen nu de buien steeds vroeger opzetten. Hele mooie luchten !!

We hebben verder niet veel te melden, we gaan nog wel wat tochten maken en als er iets leuks is horen jullie het!

1. Mayra en Laurens:
    29 november 2014
    Gelukkig dat Ad weer opgeknapt is!! Nog ruim een weekje lekker genieten! :)