het vervolg. Dag twee

27 oktober 2014 - Bangkok, Thailand

Na een nacht slapen ziet de wereld er weer heel anders uit, onze kaarsjes gingen om 21.30 uur totaal uit .

Na een riant ontbijt , Zijn we weer wezen zwemmen. Heerlijk.

Helaas moesten we om 12 uur 30 bij de receptie staan , omdat we 3 tempels gingen bezoeken . Eerst de tempel met een groot gouden Boedha beeld, daarna de liggende Boedha de zogenaamde what po en de marmeren tempel! Dit was een toer voor meerdere personen , maar we waren maar samen dus is het een privé toer geworden. We hebben de overige 999 999 andere boedha' s niet geteld, maar ze waren er wel.

Omdat het een toer was, moesten we natuurlijk mee naar de tourist trap, de Gem factory. Hoewel we geen Russen zijn, hebben we toch een paar mooie oorbellen gekocht! Iedereen blij, vooral Marianne!

Ze hadden er kettingen met hangers waar een body guard bij moet lopen om hem te bewaken en mee te tillen !

Hierna wilde hij ons nog meenemen naar een kleermaker maar hier hebben we voor gepast. Na een vlotte terug rit door allerlei achteraf straatjes inclusief een parkeer garage en terrein van een ziekenhuis zijn we veilig in het hotel gekomen.

hierna , jawel weer zwemmen, waarbij we hebben liggen kijken naar een onweersbui in de verte, welke nu om 20. 45 uur boven ons hangt en niet van plan is om weg te trekken! Daarom maar gegeten in het hotel! Erg smakelijk Ad heeft 4 keer van de sushi bar gegeten en Marianne spare Ribs, waarvan het vlees van de botten afviel . Heerlijke toetjes en nu zitten we aan een lekker kopje cappuccino en gewone koffie! Moe maar zeer voldaan.

In verband met de regen gaan we maar niet naar de voet massage ! Dadelijk duiken we ons bedje weer in, Ad gaat morgen duiken dus dat is ook weer inspannend.

We zetten er zo nog wat foto' s bij. Tot de volgende keer!

1. De Emmeloordianen:
    Heey Bangkoksenezen,

Leuk om te lezen dat jullie in meerdere opzichten "geland" zijn. De warmte, de drukte, de "verplichte" bezoekjes tijdens een tour, de 999 999 Boedha's maar ook het lekkere eten en de luxe van een lekker zwembad bij 32 graden. Welcome in Thailand! Veel plezier nog en we zijn benieuwd naar jullie volgende vakantie avonturen.
  2. Ruud:
    27 oktober 2014
    Nou nou dat klinkt allemaal heel erg goed. Geniet ervan en nog heel veel plezier.
  3. De werkers van CORA:
    27 oktober 2014
    Leuk om zo alles te lezen. Het was wel een cultuurschok zeker?
    Zijn benieuwd naar de volgende verslagen. Truste!
  4. Nelly:
    27 oktober 2014
    Leuk om zo mee te lezen!ben benieuwd naar de rest!
  5. Ellen van Zon:
    27 oktober 2014
    Fijn om te weten dat jullie een goeie reis hebben gehad en meteen al veel hebben gezien en gedaan... Maak er iets moois van samen xxx
  6. Pap en Mam v. Zon.:
    29 oktober 2014
    Hallo kinders,
    Fijn dat alles zo goed gaat,wij genieten met jullie mee.
    Liefs Pap en Mam van Zon.