Bangkok Amari hotel

24 november 2014 - Sanur, Indonesië

Na een korte reis waren we weer terug in Bangkok. Nu het hotel vinden. Dat bleek in de praktijk erg tegen te vallen. De reden was dat hotel gelegen was aan een dubbele rondweg. Hierdoor zei de Tom tom op het cruciale moment dat hij geen verbinding had. We moesten een u turn maken, althans dat dachten we, en we hebben ze dus allemaal gehad. Dit had niet gewenste resultaat. Of we kwamen uit bij het vliegveld of nergens. Dit leidde helaas tot enige spanning bij de partners. Het gemopper was niet van de lucht. Maar Ad zag op een gegeven moment een simpele afslag. Nadat we die genomen hadden was het een kwestie van eenThai met een hele grote auto afsnijden en de auto netjes voorrijden bij de ingang.

Het hotel was de moeite waard. Heerlijke kamer, groot fijn zwembad hele grote badlakens en een bed waarin je wegzonk. Op het bed lag een topmatras heerlijk zacht en zelfs 4 kussens. Na een Angus burger gegeten te hebben in Henry J Beans restaurant . Volgens Ad de best burger in Town. Naar bed en toen ging om 2 uur 30 de wekker al. We moesten zo vroeg op omdat ons vliegtuig om 6 uur al vertrok naar Bali. Dit hotel heeft een loopbrug die ons meteen in de vertrekhal bracht. De koffers waren zo ingecheckt ze waren allebei precies 25 kilo, dus voor we naar huis komen moet er nog wel wat uit!

Volgend verslag gaat over vlucht en de eerste dagen op Bali.