MBK mall en verder.

31 oktober 2014 - Tak, Thailand

De MBK mall is ontzettend groot. Je kunt er veel spullen krijgen en er zijn zes verdiepingen. Eerst zijn we koffie gaan drinken bij Black canyon coffee, een soort Starbucks maar dan Thais :) daarna hebben we ons in de menigte gestort. Veel iPad en iPhone hoesjes en veel goedkope kleding. Ik heb wat bier t-shits gekocht. Daarna met de taxi terug naar het hotel. Na een onrustige nacht moesten we verder naar de volgende plaats en dit hield in dat we met de huurauto door het drukke verkeer van Bangkok moesten rijden. In een auto met een automaat en nog een flinke auto ook nog. Deze werd netjes afgeleverd bij het hotel en daar werd Ad meteen voor de leeuwen gegooid. De auto stond in de parkeergarage van het hotel en moest naar de hoofdingang worden gereden. Onbewust wil je koppelen bij het wegrijden, maar er is geen koppeling....... Wel een goede rem........bijna met mijn kop tegen de voorruit !! De remmen zijn uitstekend.  Spullen ingeladen en daar gingen we. Nartuurlijk gingen de eerste afslagen helemaal fout maar de TomTom gaf dan een alternatieve route en door de vriendelijk en heel geduldige Thaise chauffeurs verliep de reis voorspoedig. Uiteraard liep het zweet tot in de bilnaad maar na enige tijd werden zowel Marianne als Ad wat relaxter en konden we genieten van de auto ( het werd tijd om de kick-down uit te proberen ;))))))))) en het landschap.op weg naar Ayuttaya en het volgende hotel.

1. Ruud:
    3 november 2014
    Ja ja auto rijden in een vreemd land als Thailand brengt spannende momenten met zich mee. Blijf vooral genieten en wen er maar aan dat helaas niet alles gaat zoals je had genwenst.