Op zoek naar het archeologisch museum van Ban Chiang

21 november 2014 - Pak Chong, Thailand

Vissen

We waren lekker uitgerust de volgende dag en zijn na ontbijt te hebben genuttigd op ons teras , wat we besteld hadden en dat met het golfkarretje gebracht werd, op zoek gegaan naar het dorp Ban Chiang, dit stond goed aangegeven en na hier aangekomen te zijn bleek dat hij op maandag dicht was. Je kon wel in een naburige Wat een replica van de opgraving zien. Ad vond hier een leuk klein vaasje waar de verkoopster niets voor wilde hebben . Na het bedrag van 10 baht gegeven te hebben omgerekend 25 cent hadden we een leuk vaasje volgens Marianne is het een miskleun want er zit gespetter op van verf , maar dit maakt het ook zo leuk omdat het er anders uitziet als de rest. Na de opgraving bezocht te hebben, wat foto' s gemaakt en toen naar een nabij gelegen waterval. De waterval hebben we nooit gezien de tom tom bleef ons maar rondje sin het rond sturen er stond wel ineens een mooie marmeren Wat. Hier maar een foto van gemaakt en terug naar het zwembad.

Heerlijk in het water gezwommen en toen moesten we weer eten, ad wilde niet meer het stadje in dus op goed geluk besteld via de room service. Ook dit maal kwam ze in haar karretje met de bestelde maaltijd aan. Het was echt lekker, boven verwachting. Ad was in het restaurant geweest en daar hing helemaal geen sfeer, dit resortje bood de mogelijkheid om op je veradne te eten en dus doet iedereen dit. We keken uit op het meertje en onebuurman was al 2 dagen aan het vissen zonder resultaat. Ad had een brood gekocht en er bleek heel veel vis te zitten. Zoals je kunt zien op de foto hierboven.

1. De Emmeloordianen:
    21 november 2014
    Sawasdee,

Wat een verkeersavonturen beleven jullie toch maar jullie bewijzen ook dat iedereen overal zelf kan rijden. Uiteindelijk kom je er wel en dan is de beloning groot met dat heerlijke eten.

Nog veel vakantieplezier
  2. De Emmeloordianen:
    21 november 2014
    Sorry, bovenstaande reactie hoort bij "eten in Udon Thani"..